קבלן, הגיע הזמן להפסיק לחכות לקונים ולפעול


קבלנים רבים מגלים כי תחילת תהליך הבנייה הוא תקופה מאתגרת במיוחד. מחד, יש לדאוג לקבלת האישורים הדרושים מהעירייה, לאישור התוכניות ולגיוס צוות הפועלים לבנייה. מאידך, כבר בזמן הזה צריך להתחיל לתכנן אסטרטגיה מקיפה לשיווק ופרסום של הנכסים כדי לממן את הפרויקט.


מיתוג נדלן באינטרנט

אם אתה קבלן שמגלה כי הוא למעשה זה שיוזם פניות ללקוחות שונים, אך בפועל אף אחד לא פונה אליו, אתה לא לבד. בעלי עסקים רבים נמצאים באשליה כי ברגע שהם מקימים את העסק, לקוחות רבים יצבאו על פתח דלתם והם רק יצטרכו לספק את מבוקשם.

חשוב מאוד להתעורר מהאשליה הזו, כי המציאות שונה לחלוטין. מתוך פנייה ל־100 לקוחות שונים, שמעולם לא שמעו על הפרויקט שבנית, רק אחד או שניים ישמח לקבל פרטים נוספים. כל השאר עשויים לבזבז את זמנך.


מה הפתרון?


הדרך הטובה להגיע ללקוחות כיום היא באמצעות פילוח מדויק של האוכלוסייה שאליה פונים, שילוב של מגוון אפיקי פרסום, נראות מקצועית (דפי נחיתה עם גרפיקה מרשימה, קטעי וידאו, הדמיות מקצועיות של הפרויקט) ובנייה של משפך שיווקי שמתחיל להזרים קונים. למרבה המזל רשת האינטרנט היא המקום שבו ניתן להגיע למאות אלפי אנשים בבת אחת ולמצוא מתוכם את בעלי הממון שיכולים לרכוש דירה או בעלי אישור למשכנתה.

לאחר מכן, יש לגרום להם להשאיר לך את פרטיהם (שם, אי־מייל ומספר טלפון), כדי ליצור עימם קשר מתמשך ולהתחיל בתהליך המכירה. זהו אינו תהליך פשוט ואם לא מבצעים אותו בצורה נכונה עשויים לבזבז סכום ניכר על פרסום באינטרנט מבלי לראות תוצאות של ממש.


הסודות של משווקי הרשת


משווקי הרשת יודעים כיצד ליצור פרסום אפקטיבי בסלולר שיכול להתאים לכול קבלן נדל"ן הן לפרויקט קטן של בית אחד והן לשכונה שלמה. הם משתמשים באסטרטגיות שהוכיחו את עצמן בעבר, ומגיעים לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים בעת ובעונה אחת. יוצרים פרסום דיגיטלי במספר אפיקים במקביל תוך שימוש בטכניקה שמכונה B/A טסטינג לאיתור המודעות הממירות ביותר.

לאחר מכן, כול לקוח עובר במסלול המכונה "מסע לקוח". הוא קורא פרטים על הפרויקט, רואה קטעי וידאו מתאימים ויכול להשאיר פרטים בטופס מקוון. התהליך הזה הוא רק התחלת הדרך. לאחר שהלקוח נכנס פעם אחת לדף הנחיתה או האתר שלכם, ניתן להמשיך ולעקוב אחריו ברשת ולהמשיך להציג לו מודעות של הפרויקט. גם אם לקוח זה לא השאיר פרטים מעולם, ניתן להשתמש בטכניקה שנקראת "רי-מרקטינג" ולהציג מודעות באתרים שבהם הוא מבקר.

שיטה זו מסייעת להחדיר את המותג שלך באופן תת־מודע, והלקוח יתחיל לזכור את שם הפרויקט, את מראה הדירה לדוגמה ואפילו את מספר הטלפון המופיע במודעה (בייחוד אם מדובר במספר קליט או קצר במיוחד). אלה הן רק חלק מהאסטרטגיות שבהן נוקטים המשווקים המתמחים בדיגיטל, כדי להתחיל ליצור קמפיין שמייצר כמות גדולה של מתעניינים.

Z-2-A מלווים קבלני נדל"ן מתחילת הקמפיין


חברת Z-2-A מתמחה מזה 20 שנים בתחום שיווק נכסי נדל"ן בדיגיטל עבור קבלנים ומותגים מובילים אחרים בתחום הבנייה. החברה מספקת שירות של 360 מעלות החל מבניית אסטרטגיית הפרסום, דרך פילוח קהלי היעד ועד ליצירת מערך הפרסום הממוקד.

כל הכלים עומדים לרשותנו בתהליך זה: ממשקים ליצירה של דפי נחיתה במהירות הבזק, תוכנות לניתוח קמפיינים מקוונים ואוטומציה שהופכת את כול תהליך הפרסום והתיאום עם לקוחות פוטנציאליים לתהליך סיסטמי פשוט. ממש כמו להפעיל טייס אוטומטי שממשיך לשווק אותך לאורך כול שעות היום והלילה, גם כאשר אתה ישן.

לסיכום, אם אתה קבלן נדל"ן שחושב כיצד למשוך כמות גדולה יותר של לקוחות לעסק, באמצעות מינוף של יכולות הפרסום והחשיפה ברשת, תוכל ליצור עימנו קשר ולגלות איך עובד הפתרון של 360 מעלות לבניית המותג שלך. בתוך זמן קצר תוכל לשווק כמות גדולה יותר של נכסים ולזהות הזדמנויות עסקיות שהמתחרים מפספסים. למידע נוסף לחץ כאן

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!