למה הם משמשים וכיצד תוכלו להוציא מהם את המקסימום?

כבר בשנה שעברה פייסבוק הודיעה כי תוסיף פיצ'ר ניסיוני שיאפשר שימוש בסרטונים בפרופיל האישי. בשבועות האחרונים פייסבוק החליטה לרענן באופן רשמי את תמונת הפרופיל הרגילה, ולאפשר להחליפה בסרטון וידאו הכולל סאונד.

בשלב הראשוני השירות זמין למשתמשי אנדרואיד בלבד, ובהמשך יוצע גם למשמשי אייפון ולמחשבים. הסרטון כולל 7 שניות בלבד, וניתן לצלם אותו ישירות באפליקציה של פייסבוק או להעלות סרטון קיים ולחתוך מתוכו 7 שניות שיופיעו בפרופיל האישי שלכם.

שימוש אישי

ניתן להציג את עצמכם בכמה משפטים, כך שגם אנשים שלא מכירים אתכם ידעו איך אתם נראים ונשמעים "בלייב". כדאי להחליף את הסרטון מדי פעם במטרה לקדם אינטרסים פרטיים. כך לדוגמה אם אתם חוגגים אירוע גדול כמו בר מצווה או חתונה, תוכלו לתזכר את האורחים בצורה הזו, מעין תמונת Save the Date המפורסמת, רק בגרסת הווידאו.

במידה ואתם נמצאים בשלבי חיפוש עבודה, כדאי לצלם סרטון רשמי יותר, כך שאם המעסיק יחליט לחפש את פרופיל הפייסבוק האישי לכם, הוא ייחשף לעובד ראוי ומתאים מבחינתו. כמו כן, אם יש לכם שם מסובך, זו הזדמנות להדגים כיצד יש להגות אותו.

פרסום ושיווק

אפשרויות הפרסום והשיווק כאן הן רבות ומגוונות. יצירתיות היא שם המשחק, 7 השניות הללו הן מעין טיזר קצרצר שאמור לסקרן את הצופים בסרטון הפרופיל שלכם, והן אלה שיגרמו להם לגבש דעה על המוצר או השירות שאתם מפרסמים.

אם יצרתם מספיק עניין, קרוב לוודאי שתקבלו הרבה תגובות, שיתופים ולייקים מצד הצופים בסרטון. בנוסף, אותם אנשים עשויים לחפש פרטים נוספים במנוע החיפוש של גוגל או אולי אפילו לפנות אליכם עם הצעה עסקית.

אנשי מקצוע רבים יכולים להיעזר בשירות הזה. אם לדוגמה אתם אנשי היי טק העובדים על סטארט אפ חדש, תוכלו להשיק אותו גם בסרטון הפרופיל האישי שלכם. אותן 7 שניות יאפשרו לכם להציג את עצמכם מדברים על המוצר או אפילו להראות את הלוגו של החברה שלכם, את המוצר או התוכנה ולומר מספר מילים עליהם.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!