חברות רבות בוחרות להשקיע תקציב גדול בפרסום בפייסבוק כדי להגיע לקהל יעד ממוקד בהתאם לצרכים של החברה. בפייסבוק מילארדי משתמשים, ורובם מספקים שפע של מידע על מצבם, העדפותיהם, תחומי עניין ועוד. פרסום ממומן בפייסבוק כולל אפשרויות פילוח רבות כגון תחומי עניין, מצב זוגי מיקום גיאוגרפי ועוד.

פרסום בפייסבוק מתבצע בפלטפורמה בה אנשים צורכים תכנים פרסומיים לצד תכנים הקשורים לבני המשפחה והחברים וכן זו הפלטפורמה האידיאלית עבור מפרסמים. עלויות הפרסום בפייסבוק הן מגוונות וניתן גם בתקציבים נמוכים להגיע לתוצאות טובות מאוד בעזרת עבודה נכונה ומדויקת של איש מקצוע.

מודעות הפרסום בפייסבוק הן מגונוות. בין היתר ניתן לבחור במודעה עם קישור לפייסבוק, זאת אומרת לעמוד עסקי או לדף פעילות בתוך פייבוק, או במודעה עם קישור חיצוני שיוביל לאתר רלוונטי חיצוני או לעמוד נחיתה.

כשבוחרים בפוסט ממומן או במודעה ממונת בפייסבוק, יש תחילה להכיר היטב את המותג או המוצר אותו מפרסמים. יש להשקיע מחשבות ויצירתיות בבחירת הכותרת והטקסט של המודעה ולבחור בתמונה מעניינת, מיוחד ומושכת שתגרום לגולש להסתקרן ולרצות להקליק על המודעה. אנו ב-A-2-Z מומחים בפרסום בפייסבוק ובעלי ניסיון רב ביצירת קמפיינים מוצלחים, מקוריים ורווחיים.

שיווק בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פייסבוק, בהיותה אחת הרשתות החברתיות המובילות באינטרנט, נותנת לפרסום המוצרים והשירותים שלכם קהל גדול וגם ממוקד – היות ומשתמשיה מגדירים בצורה מפורטת את תחומי העניין והעיסוק שלהם, ניתן לפרסם באופן שיחפוף בצורה מיטבית את קהל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע.

בנוסף לאפשרויות הפרסום הרגילות שכולנו מכירים (גיוס אוהדים, קידום פוסטים ואירועים, הפנייה לאתר וכו'), וכחלק מהמטרה התמידית להשתפר ולהתחזק, מערכת הפרסום של פייסבוק משדרגת את עצמה על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של מתחריה, ולעתים אף יותר טוב מהם.

בכל אחד מסוגי השיווק בפייסבוק, כאמור, חשוב לכוון לקהל היעד הנכון. מומחי הפרסום של חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מקפידים להתעדכן בכל שינוי, ע"מ להביא את החידושים האחרונים ללקוחותיה, וישמחו להעמיד לרשותכם את הניסיון העשיר שלהם בניהול קמפיינים בפייסבוק.

עוד על ניהול מדיה חברתית מתוך הבלוג שלנו