בעלי עסקים לעיתים לא מנצלים מספיק את השימוש בקבצי וידאו באינטרנט, ובכך למעשה מפספסים נתח שוק גדול של לקוחות פוטנציאליים. שיבוץ סרטוני וידאו ברחבי האינטרנט מעלה משמעותית את מספר החשיפות ואת המיקום של המותג במנוע החיפוש של גוגל ובמנועים נוספים.
שילוב של סרטוני וידאו בנכסים האינטרנטיים של החברה יכול להיות מסוגים שונים: החל מסרטוני אנימציה מקוריים, דרך צילומי תדמית רשמיים ועד לסרטוני ביתיים. בנוסף, ניתן לשלב בלוג וידאו או כל סוג אחר של וידאו שיתאים לאופי המותג.
מאחורי הקלעים
חברות שמעלות סרטוני וידאו ליו טיוב ולפלטפורמות נוספות זוכות לחשיפות רבות ולמיקומים גבוהים יותר במנוע החיפוש של גוגל, ובמנועי חיפוש נוספים כדוגמת בינג. כדאי לזכור שאתר יו טיוב מוגדר למעשה כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם לאחר גוגל וזאת הודות לעסקת הענק של שנת 2006 במהלכה רכשה גוגל את יו טיוב. בהתאם לשיתוף הפעולה בין השתיים, מנוע החיפוש של גוגל נותן עדיפות רבה לתוצאות מתוך יו טיוב.
נראה כי בשנת 2016 השיווק בוידאו רק ילך ויגדל בהתמדה, וכדי לא להישאר מאחור, כדאי גם לכם להתחיל לעשות שימוש בווידאו בחברתכם.