בעשור האחרון, ובמיוחד בחמש השנים האחרונות, השיווק החזק והאפקטיבי ביותר הוא ללא ספק השיווק הדיגיטלי. האינטרנט היא הפלטפורמה בעלת הפוטנציאל הגבוה ביותר כיום בשוק, ולקוחות רבים בוחרים בשיווק בינלאומי באינטרנט כאסטרטגיית השיווק המובילה של העסק במטרה להגיע לקהלים חדשים וגדולים. השיווק הבינלאומי הוא מתקדם יותר, יעיל יותר ומדיד יותר.
שיווק בינלאומי באינטרנט מסייע לעסק להתרחב לשווקים חדשים ברחבי הגלובוס, להגדיל את מאגר הלקוחות ובכך להגדיל את רווחי העסק.
זהו מונח כללי המתייחס לאפשרויות הקידום השונות הקיימות באינטרנט:
קידום ממומן בגוגל – מתבצע על ידי מערכת הפרסום גוגל אדוורדס, מערכת בעלת שלל אפשרויות מתקדמות המאפשרות לקדם את אתר החברה ולבצע טרגוט מדויק ואפקטיבי של קהלים שונים ואיסוף מידע לטובת שיווק מחדש (רימרקטינג).
קידום ברשתות החברתיות – הרשתות החברתיות מהוות כיום את הזירה העיקרית לפעילות הגולשים באינטרנט. הצרכנים מקיימים אינטרקציה קבועה ואינטנסיבית ביניהם ברשתות החברתיות השונות, דבר המשפיע על דעתם והחלטתם. לכן, למידע הזורם שם יש כוח והשפעה רבה שניתן למנף לקידום העסק.
קידום אתרים אורגני – מטרתו של הקידום האורגני, הידוע גם בראשי התיבות SEO, היא לשפר את מיקום אתרי האינטרנט במנועי החיפוש השונים כדוגמת גוגל ובינג. המטרה היא ברורה, להופיע במיקום הגבוה ביותר במנועי החיפוש ובכך להגדיל את הכניסות לאתר.
הנגשת אתרים – מסייעת לאנשים עם מוגבלויות ואנשים מבוגרים המתקשים לגלוש באתרים רגילים. החוק במדינת ישראל קובע כי מוסדות ועסקים במדינה חייבים להיות נגישים עבור אנשים בעלי מוגבלויות. שיווק בין לאומי באינטרנט כולל בין היתר את תחום הנגישות ומתמחה הן בהנגשת אתרים קיימים והן בהקמת תשתית נגישה עבור אתרים חדשים.
בסופו של דבר, חשוב להתייחס ולחשוב על טובת הארגון ועל טובת הלקוח, ברמה השוטפת נדרש להמשיך לספק לו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר, אך גם חשוב לא פחות, לנהל את שלל הנכסים הדיגטליים של הארגון בצורה הטובה ביותר. לתחזק אותם על בסיס קבוע ויום יומי בכדי להישאר כל הזמן בתודעת הלקוחות הקיימים, וכן לשאוף להצטרפותם של לקוחות חדשים והנעתם לפעולה.
היתרון הגדול של השיווק הבינלאומי באינטרנט על פני השיווק בפלטפורמות הישנות והמסורתיות הוא, שניתן למדוד את הצלחתו ואת הכסף שהושקע בו. למשל ברשתות החברתיות ניתן להיחשף לכמות הצפיות, הלייקים והשיתופים לפוסטים, דבר המאפשר לעקוב ולבצע שינויים ושיפורים במידת הצורך. בנוסף, שיווק זה מאפשר גם הגעה מידית וממוקדת לקהלי היעד בכל רחבי העולם.
אנו שואפים להתקדם, להתפתח ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר בזירה הדיגיטלית והבינלאומית. אנו מבצעים זאת על ידי ניתוח שיווקי מעמיק, מחשבה, תוכן איכותי ויצירתיות.
כדי שהשיווק הבין לאומי ייעשה בצורה הטובה ביותר, אנו שמים דגש על שני גורמים חשובים להצלחת החברה/הארגון:
1. תוכן איכותי, חדשני ויצירתי – חשוב לנו לספק תכנים טובים שמנוסחים בצורה מקצועית וימשכו את העין. בנוסף, חשוב לנו לגוון ולחדש לצרכנים כל הזמן בכדי שירצו לצרוך באופן תמידי את המידע.
2. חשוב לזכור את המטרה העיקרית – הנעת הלקוח לפעולה.
אנו כותבים פוסטים ומאמרים ברמה גבוהה ואיכותית, בכדי שיובילו את הלקוח לפעולה (לצפייה באתר/ לרכישה), על מנת לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, עלינו לחשוב על הצורך הקיים של הלקוח ואיך אנו נותנים לו מענה, תוך הענקת ערך מוסף. ערך, שהוא יוכל לקבל רק אצלנו ובכך, נעניק העדפה לחברה/ לארגון על פני המתחרים.
לסיכום, הדבר העיקרי והחשוב לנו ביותר, הוא שהשיווק הבין לאומי ייעשה על פי צרכיו ורצונותיו של הלקוח. עבורנו, הלקוח הוא המרכז והמטרה שלנו היא לספק לו שירות מלא ומקיף, של "360 מעלות", שנותן מענה ברמה הגבוהה ביותר, עוד מהשלב הראשוני ותוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים עד לשלב הסופי בתהליך.