זהו שיווק לפי פילוח גיאוגרפי. הכוונה היא לבחירת היבשות, הארצות, הערים והאזורים שבהם חשוב למפרסם למקד את מאמצי השיווק.
ברוב מנועי החיפוש ניתן לדרוש שהפרסום המופיע ימוקד לאזורים גיאוגרפיים נבחרים.
אפשרות פילוח כזו חשובה במיוחד אם עובדים עם מנועי חיפוש כמו Google על פי מודל CPC.
הסיבה נעוצה בכך שאם חברה מישראל מעוניינת למכור ברזים בהולנד, אין סיבה שגולשים מיפן “יבזבזו” את כספי הקמפיין שלה על ידי הקלקה מיותרת על המודעה.
ברוב מנועי החיפוש (ובמיוחד ב-Google) אפשרויות המיקוד הן מגוונות: רדיוס מסוים סביב מקום העסק, עיר מסוימת, יבשת וכו’. התייחסות לנושא הפילוח הגיאוגרפי משפרת את יעילות קמפיין הפרסום.