ניתוח שיווקי זהו תהליך המתמקד בראש ובראשונה בקהל היעד, בפעילותו, רצונותיו, צרכיו ובעצם מנסה להיכנס לראש של הגולש בניסיון להבין אותו. לנתח אותו, את צרכיו, רצונותיו והמטרות שאיתן הוא הגיע לאתר.
יועץ שיווק באינטרנט: ניתוח שיווקי לאתר
מעבר למאפיינים טכניים ותוכניים של האתר שלכם, ישנו היבט חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש – היבט שיווקי. כלומר איך האתר שלכם מקבל את הפנים של הגולשים בהקשר השיווקי באופן שמבליט ומדגיש את הערך המוסף, המענה והפתרונות שהאתר נועד לתת אל מול הצרכים הרצונות והכאבים של הגולשים הייעודיים לאתר זה. מדובר בנושא חשוב מאוד שחובה להקדיש לו זמן ומחשבה כבר בתחילת התהליך.
ניתוח שיווקי זהו תהליך המתמקד בראש ובראשונה בקהל היעד, בפעילותו, רצונותיו, צרכיו ובעצם מנסה להיכנס לראש של הגולש בניסיון להבין אותו. לנתח אותו, את צרכיו, רצונותיו והמטרות שאיתן הוא הגיע לאתר.
לאחר אפיון והגדרת קהל היעד, השלב הבא הוא מציאת פתרונות ומענה הולם לכל הבעיות והקשיים הפוטנציאלים שעלו בשלב המחקר והניתוח השיווקי של קהל היעד שעלולים לקרות ולהתקיל את הגולש.
ניתוח שיווקי מתמקד בנושאים שונים כמו לאן מגיעים הגולשים כאשר הם נכנסים לאתר? מה הם רואים, והאם האפשרות לרכוש את המוצר/שירות שהוא מציע ברורה, גלויה, נוחה וקלה. פן נוסף הוא כמות השלבים שצריך לעבור עד למימוש הרכישה (כמובן שככל שזקוקים לפחות שלבים, כך הסיכוי למכירה גדל).
ניתוח שיווקי כזה צריך להתבצע עוד בעת הקמת האתר, כדי להבטיח שהוא ימשוך אליו גולשים מרגע עליית האתר החדש לאוויר. תהליך זה יוצר את הבידול הכל כך חשוב – שגולשים רלוונטיים יגיעו לאתר – קהל יעד פוטנציאלי – המבוסס על מחקר קהל יעד אמיתי, יקבלו את המענה והפתרון אותו הם חיפשו שיתאים להם כמו כפפה ליד, ולא סתם גולשים שהם לא קהל יעד ולא רלוונטיים לעסק שלכם.
גם אם האתר שלכם כבר קיים זמן רב, ניתוח שיווקי יצביע על בעיות אותן אפשר ואף חובה לפתור במטרה להגדיל את המכירות והחשיפות של אתרכם.
המומחים של חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מציעים ניתוח שיווקי של אתרים במטרה להפוך אותם לכלי מכירה אפקטיביים.
השירות שאנו נותנים ללקוחותינו בתחום השיווק באינטרנט כולל:
מחקרי שוק ומתחרים, בניית תוכנית שיווק אונליין ובחירת תמהיל השיווק המתאים, קידום אורגני במנועי החיפוש – SEO, פרסום חכם וממוקד בכל ערוצי הדיגיטל, קידום ופרסום בפייסבוק ושאר המדיה והרשתות החברתיות, הנגשת אתרים לגולשים עם מוגבלות, כתיבת תוכן איכותי, ניהול המוניטין הדיגיטאלי ודחיקת תוצאות שליליות, דיוור אלקטרוני, וכמובן ניתוח הנתונים והתוצאות.
בכל אחד מהתחומים האלו A-2-Z מעסיקה צוות מקצועי, מנוסה ושירותי ומעניקה לכל לקוח מעטפת שירותים כוללת המותאמת ליעדי הלקוח, לאפשרויותיו ולצרכיו. למעשה אנו פועלים כאילו היינו זרוע השיווק שלך במרחב הדיגיטלי.
כמו כן, A-2-Z הינה חלק מקבוצת פיונט טכנולוגיות ומהווה את זרוע השיווק עבור לקוחות הקבוצה.
כחלק מהחזון המשותף, קבוצת פיונט מעניקה ללקוחותיה פתרון עסקי מלא באינטרנט – החל מהאפיון הטכנולוגי והשיווקי של הנכסים הדיגיטליים, דרך הקמת האתרים והנכסים האחרים, שיווק ופרסום, וכלה בניתוח התוצאות בפועל.
מערך הדרכה, מאמרים וספרים בתחום השיווק באינטרנט:
בנוסף לפעילות השיווקית, מפעילה החברה מערך הדרכה הכולל ימי עיון והרצאות בנושאי השיווק הדיגיטלי בהם אנו פועלים.
במסגרת פעילות מערך ההדרכה, חברת A-2-Z הוציאה לאור ספרות רבה בנושא השיווק באינטרנט-
בשיתוף המכון הישראלי לייצוא הוצאנו לאור את הספר – “שיווק נכון באינטרנט – שליטה בעולם השיווק של המחר” שזכה לביקורות מצוינות ונמכר בזמנו בהצלחה בכל רשתות הספרים המובילות, וכן את החוברת לשיווק נכון בפייסבוק.
מאמרים מקצועיים ושימושיים רבים בתחומים השונים של השיווק האינטרנטי ניתן למצוא בבלוג שלנו.
חברת A-2-Z שיווק באינטרנט הוקמה על ידי אלון זכאי, העוסק מזה למעלה מ- 20 שנה בשיווק המקומי והבינלאומי, והמשמש כמנכ"ל החברה עד היום:
"סוד ההצלחה שלנו – בנוסף לחתירה למצוינות ושרותיות עבור לקוחותינו – הוא הניסיון הרב שצברנו, כמו גם הטעויות שעשינו משך השנים.
נשמח להעמיד את כל זה גם להצלחת העסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה"