מהם שני העדכונים החדשים גוגל, כיצד הם קשורים להכנסות החברה שלכם ומה כדאי לעשות בעניין? כל הפרטים בכתבה שלפניכם

שני עדכונים חדשים של גוגל כבר כאן!
שני עדכונים חדשים של גוגל כבר כאן!

כידוע גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם עם נתח שוק של כ-98%! כל שנה מתווספים כ-600-500 עדכונים קטנים, לצד 6-3 עדכונים גדולים. בסוף השבוע שעבר, חברי קהילת ה- SEO העולמית החלו לדבר ברחבי הרשת על שני עדכונים (לא רשמיים) של גוגל, אחד מהם בנושא מיקום תוצאות החיפוש באינטרנט, ואחד בנושא מיקום תוצאות החיפוש המקומיות. אם שמתם לב לתנודות חדות במיקומים בתוצאות החיפוש (עלייה או ירידה בדירוגים), הדבר מרמז על עדכון קיים או עדכון שאמור להתבצע.

העדכונים השונים מתבצעים בשל מגוון סיבות, כשהמרכזית שבהן היא החשיבות הרבה של שימוש בתוכן איכותי הנותן ערך לגולש. למעשה, העדכונים האחרונים של גוגל נועדו להוריד אתרים שיש בהם קישורי ספאם ותכנים לא איכותיים, ולכן אנו ממליצים לכל לקוחותינו להשקיע בתוכן איכותי עם ערך לגולש ולקהל היעד.

בגוגל טרם אישרו רשמית את דבר קיומם של העדכונים הללו, אך על פי הדיווחים נראה שהם אכן קורים בפועל. משתמשים רבים ברחבי העולם מדווחים על שינויים בדירוגי העמודים, חלקם מדווחים על עליות וחלקם על ירידות. עדיין לא זוהה דפוס התנהגותי דומה בשינויי המיקומים כשנעשו השוואות בין הנישות השונות ברחבי העולם.

עדכוני האלגוריתם של גוגל יכולים להיות כמו סופת הוריקן, במידה והאתר או הדף המקודם נפגעים, הפגיעה יכולה להיות קטלנית. הורדת הדף שלכם מתוצאות החיפוש, או אפילו הורדה במיקומים היא רעה מאוד לעסק שלכם, במיוחד בקרב חברות שבהם חלה ירידה דרסטית בתוצאות, למשל מדף שהופיע בשלוש התוצאות הראשונות בעמוד הראשון במנוע החיפוש, וצלל לדף השני בתוצאות החיפוש, המשמעות של כך עשויה להיות מתורגמת להפסדים פיננסיים כבדים.

במקביל לעבודה השוטפת והמעקב אחרי הביטויים והעמודים המקודמים, אנו ב-A-2-Z עוקבים אחר הערוצים השונים בארץ בעולם בכדי לבדוק אילו נישות מושפעות מעדכונים אלו ובאיזו דרך. כמו כן, אנו ממתינים להודעה הרשמית מגוגל בכדי להבין באופן חד משמעי מה הם אותם עדכוני תוצאות חיפוש, ובאיזה אופן הם ישפיעו על קידום אתרים אורגני בגוגל ועל העמודים והביטויים המקודמים.

A-2-Z תמיד עם היד על הדופק בעולם שיווק באינטרנט

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!