ASO – מה זה ואיך עושים את זה נכון?

מה זה קידום אפליקציות ובמה הוא שונה מקידום אתרים? איך מתבצע שיווק אפליקציות בפועל ולמה חשוב לשים לב? היכנסו כדי ללמוד על App Store Optimization

איך לבנות אסטרטגיית SEO יעילה בעזרת אנליטיקס GA4

GA 4 הוא כלי חיוני, ממוקד ומתקדם לשיפור ביצועי ה-SEO באמצעותו, אפשר לקבל תובנות חשובות בדגש על מעורבות המשתמשים. במאמר הבא נציג את היכולות החדשים של GA4 שיוכלו לסייע לפתח את אסטרטגיית קידום טובה יותר ועל הדרך – ידידותית למשתמש.

עדכון הליבה של דצמבר 2020

אנשי seo! אם הרגשתם תנודות לא רגילות במיקומי האתרים שלכם זה לא היה במקרה. בתאריך ה-1 לדצמבר 2020, גוגל עדכנה את האלגוריתם שלה בפעם השלישית (והאחרונה לטענתם) לשנה הזו. העדכון שנקרא "עדכון הליבה של דצמבר 2020" נכנס בשקט מופתי וכמעט

גוגל שועטים אל עבר 2021: הכירו את Page Experience Update

במהלך שנת 2020,(28 במאי) בגוגל הכריזו כי המירוץ אחר עדכון האלגוריתם החדש "והמשמעותי" החל. העדכון, או בשמו המלא – Page experience update, ייכנס לתוקף כבר בשנת 2021 – והוא עשוי להשפיע מאוד על תוצאות החיפוש בכל האתרים. אל מי הוא

קידום חנות וירטואלית ב-Google Shopping

Google Shopping מאפשר לך לפרסם את החנות הוירטואלית שלך בחינם Google Shopping הוא אחד מערוצי החיפוש מבית גוגל והוא מתמקד בחיפוש מוצרים. הוא עובד בדיוק כמו החיפוש ה"רגיל" – כותבים בשורת החיפוש את המוצר הרצוי וגוגל מציגה מוצרים בהתאם למה

עדכוני גוגל 2021 – סקירה קצרה

שינויים רבים פוקדים את עולם ה-SEO לעתים קרובות, הודות לעדכונים שגוגל מבצעת באלגוריתם החיפוש שלה מדי כמה חודשים. כאשר בוחנים את שלושת החודשים האחרונים בלבד, ניתן להבחין כי גוגל פרסמה מספר עדכונים משמעותיים – החל מעדכונים הנוגעים לחוויית המשתמש וביקורות

סרגל ניווט מותאם למובייל: השפעתו על חווית המשתמש

רובנו מכירים אותו בצורתו הויזואלית, אך לא בשמו הרשמי תפריט המבורגר. למעשה, תפריט זה הוא די נפוץ כיום באתרים, אפליקציות, תוכנות ומגוון מערכות דיגיטליות. הוא מורכב משלושה קווים אופקיים, ומכאן גם שמו האייקוני (תרתי משמע) המזכיר באופן די מופשט את

Bon Voyage – תכנון חופשה חלומית עם Google Travel

אפשר לנשום לרווחה – השמיים נפתחו מחדש! לאחר תקופה ארוכה וממושכת של סגרים ומגבלות בתקופת הקורונה, סוף סוף ניתן לראות שינוי מגמה. לאחר הסרת המגבלות וההקלות הנרחבות בשוק התיירות הגלובלי – כעת נצפית עלייה במאות, ולעתים אף באלפי אחוזים, בחיפוש

יוצרים תוכן לאתר? כדאי שתכירו את עדכון גוגל החדש – Helpful Content

גוגל פועלת באופן קבוע במטרה לחבר אנשים לתוכן איכותי, לכן השיקה את העדכון האחרון באוגוסט 2022 – "התוכן המועיל", שמטרתו להבטיח חשיפה לתוכן מקורי ויעיל שנכתב במחשבה תחילה עבור הגולשים. הוא נועד לתגמל יותר תכנים בהם המבקרים מקבלים חוויה מספקת,

עדכון מ-Google! קישורים נכנסים חוזרים לאור הזרקורים

הקישורים הנכנסים עושים קאמבק, כאשר גוגל הכריזה על השקת עדכון ספאם חדש – Link Spam Update. מתי הוא אמור להופיע? היכנסו למאמר וגלו!

עדכון גוגל E-A-T ולא מדובר בלאכול

גוגל משחררת לנו מידי פעם שינויים שנועדו לשפר את תוצאות החיפוש, לפעמים העדכון מורגש ולפעמים פחות. עדכוני הליבה נועדו להבטיח שאנו מספקים לגולשים שלנו תוכן רלוונטי לחיפוש. העדכון E-A-T ראה אור לראשונה ב- 2017, גוגל ממשיכה לעדכן ולחזק אותו. כיום

עדכון גוגל חדש בשמו "המפתיע" עדכון מאי 2020

עדכון ליבה חדש מאת גוגל שנקרא בשם "מפתיע" עדכון מאי 2020. בתחילת מאי גוגל אישרה עדכון ליבה חדש, חשבנו שלאור המגיפה גוגל תחוס עלינו ולא תעדכן את האלגורתים שלה אבל גוגל לא חסה ואפילו הפעם לא טרחה לתת שם לעדכון.

עדכון הליבה של ינואר 2020

בימים אלו גוגל פרסמה עדכון ליבה חדש הראשון ל 2020 העדכון נקרא עדכון הליבה של ינואר 2020, (עדכון הליבה הקודם היה בספטמבר 2019, ואנשי SEO מדווחים כי לא היתה לו השפעה גדולה כמו קודמיו) מה אומר עדכון הליבה החדש? גוגל

נכסים דיגיטלים מניבים: המדריך לבעלי עסקים לקידום מכירות בזמן המשבר

מגפת הקורונה גוררת את ישראל ואת כל העולם למשבר כלכלי עמוק ומתמשך, המדיר שינה מבעלי העסקים. עם זאת, לפני שמחליטים לעזוב את הכל ולהתמסר לייאוש, ישנה דרך אחת שלא רק תעלה את סיכויי ההישרדות של העסק שלך באופן משמעותי, אלא

עדכוני הליבה של גוגל ב-2019: מה היה לנו כאן?

כל שינוי באלגוריתם של גוגל מעורר עניין רב וגם חששות משמעותיים. אחת למספר חודשים מכריזה החברה ששינתה את האינטרנט ובעצם את החיים של כולנו על עדכון ליבה – ואחרי העדכונים האחרונים מומלץ בחום לכל בעלי האתרים להתעמק בהם, ולהבין כיצד

העדכונים החדשים של גוגל בתחום המלונאות והעסקים המקומיים

גוגל משקיעה תשומת לב רבה בשיפור תוצאות החיפושים המקומיים, כדי שנוכל לקבל מקסימום מידע במינימום זמן. בפרט חלו שינויים משמעותיים בדפי התוצאות לגבי חיפושים של מלונות, בתי קפה, ברים, מסעדות ועוד. בהתאם מומלץ לבעלי עסקים מסוגים אלה לנצל את מלוא

איך לקדם אתרים בגוגל

בכל שנה מעדכן אתר Search Engine Land את טבלת היסודות להצלחת ה-SEO, המסתמכת על הודעות והנחיות של גוגל כמו גם על הניסיון של מקדמי האתרים. מקור הרעיון לטבלת אלמנטים שכזו הוא הדמיון הרב בין ה-SEO לכימיה וההבנה שהתחום הוא מדע

קידום אתרים בנישות תחרותיות

אספנו עבורך מספר שיטות מתוחכמות ונקודות מעניינות על מנת לעקוף מתחרים בנישות תחרותיות נכון לגוגל בשנת 2018: קידום אתרים בנישות תחרותיות 1. בחירת ביטויי מפתח נכונים בנישות תחרותיות וכן לאתרים בשלבי קידום ראשוניים, מומלץ לבחור מתוך מחקר מילות מפתח בביטויי

עדכוני גוגל – מרץ 2018

עדכוני גוגל – מרץ 2018   עדכון ליבת האלגוריתם: ב-12.03 גוגל אישרו באופן רשמי שאכן היה עדכון, שכרגע לא קיבל שם ונראה כי גם לא יקבל, מפני שבשונה מעדכוני גוגל הקודמים, מדובר הפעם על "עדכון ליבה" כללי ורחב לאלגוריתם. המשמעות

מה חשוב לדעת על Mobile First?

האלגוריתם לפיו מדרגת גוגל את אינספור אתרי האינטרנט משתנה כל הזמן – וגם כעת הוא נמצא בעיצומו של תהליך עדכון בעל משמעות רבה לחלק גדול מבעלי האתרים: העדכון נקרא Mobile First, והוא יוביל לכך שציון האיכות הכולל יושפע במידה רבה

קידום אתרים אורגני בגוגל – הדור החדש

אם יש לכם אתר אינטרנט – וסביר להניח שיש לכם אתר, שהרי במאה ה-21 אין כמעט עסק או ארגון שיכול להרשות לעצמו להישאר מחוץ לרשת, ובעצם מחוץ למשחק – מן הסתם שמעתם על המונח "קידום אורגני", כלומר קידום האתר באמצעים

חברה לקידום אתרים בתל אביב

אם יש לכם אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב, נעים לעין ומזמין ללקוחות – זה נהדר. עם זאת, חשוב לדעת, שלא תמיד מספיק להקים אתר אינטרנט איכותי – במיוחד בתחומי עיסוק תחרותיים – חשוב לתחזק ולקדם את הנכס האינטרנטי שלכם, כדי להגיע

עדכון פינגווין ואלגוריתם החיפוש של גוגל פועלים בזמן אמת

המהדורה המוצהרת האחרונה, פינגווין 4.0, תהיה גם האחרונה, בהתחשב בחידוש האחרון של פעולה בזמן אמת.לאחר המתנה של כמעט שנתיים, אלגוריתם פינגווין של גוגל לבסוף עודכן שוב. זהו השחרור הרביעי, מה שהופך את זה לפינגווין 4.0. זהו גם השחרור האחרון מסוג

שני עדכונים חדשים של גוגל כבר כאן

מהם שני העדכונים החדשים גוגל, כיצד הם קשורים להכנסות החברה שלכם ומה כדאי לעשות בעניין? כל הפרטים בכתבה שלפניכם כידוע גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם עם נתח שוק של כ-98%! כל שנה מתווספים כ-600-500 עדכונים קטנים, לצד 6-3 עדכונים גדולים.

קידום אתרים לחברות גדולות

ככל שהשנים חולפות, הנוכחות באינטרנט הופכת להיות ערוץ שיווקי משמעותי, הכרחי, ונדרש. עסקים של איש אחד כמו גם חברות הענק בארץ ובעולם, מקפידים על שיווק ברשת, הכולל נוכחות יום יומית בערוצי השיווק אונליין, שמירה על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים,

קידום אתרים למוסדות וממשל

מוסדות, ארגונים, וגופים ממשלתיים, בדרך כלל משתמשים בפלטפורמות אינטרנטיות על מנת לפרסם מידע ולשמור על קשר עם אוכלוסיות רלוונטיות. לא פעם, המשמעות של קידום אתר אינטרנט למוסדות כאלה, היא פחות עניין של הגדלת אחוזי המרה, ויותר רלוונטית דווקא בתחום של

קידום אתרים מכרזים ממשלתיים

גופים ציבוריים ומשרדים ממשלתיים בישראל מחוייבים, על פי חוק, לפרסם פנייה ציבורית לנותני שירותים בטרם הם בוחרים איש מקצוע לביצוע פרוייקט ומתקשרים איתו בחוזה. כך, בכל עת שמשרד ממשלתי, חברה ממשלתית או קופת חולים בישראל מעוניינת להוציא פרוייקט אל הפועל,

Google Analytics: העדכון החדש שאתם חייבים להכיר

  בגוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוציאו דו"ח חדש ומעניין שהיה בגרסת בטא בשם "חוקר המשתמשים" (User Explorer), וגם את "דו"ח המשתמש". הדו"ח מציג את פעילותו של הגולש על ציר הזמן, תמונת פרופיל שלו ועובדות חשובות נוספות כמו תאריך הרכישה, ערוץ הרכישה,

טבלת היסודות להצלחת עבודת ה-SEO

בכל שנה מעדכן אתר Search Engine Land את טבלת היסודות להצלחת ה-SEO, המסתמכת על הודעות והנחיות של גוגל כמו גם על הניסיון של מקדמי האתרים. מקור הרעיון לטבלת אלמנטים שכזו הוא הדמיון הרב בין ה-SEO לכימיה וההבנה שהתחום הוא מדע

קידום במובייל באינדקס מובייל נפרד החל מ-2017

עוד צעד גדול לשיפור תוצאות החיפוש עבור המשתמשים בעולם במנוע החיפוש של גוגל. צעד גדול ומבורך אשר מטרתו העיקרית היא לתת לגולשים את הפתרון המתאים והאיכותי לקהל הרחב (בעיקר בגלל נתונים טכניים) בחיפוש המתבצע במכשירים הניידים. זו הפעם הראשונה בה

שיווק באינטרנט זה לא מה שהיה פעם

בעולם העסקים התחרותי של ימינו, כל עסק קטן, בינוני או גדול זקוק לשיווק בכדי לגייס לשורותיו לקוחות נוספים שיתרמו להגדלת הכנסות העסק. לפני עידן האינטרנט, השיווק העסקי התבצע באמצעות הטכנולוגיות השונות אשר היו קיימות בכל תקופה. תחילה פרסמו ברדיו ובעיתונים,

מדוע כדאי לכתוב בלוג עסקי?

בלוג (בעברית: יומן רשת) הוא מערכת מקוונת של ניהול תוכן ומחשבות של אינדיבידואל, בעל עסק, בעל תפקיד בעסק, בעל תחביב מסוים ועוד… הרבה שואלים אותי מדוע עליי לפתוח בלוג ? כמה זה יקדם אותי? את המותג שלי ? את בית

גוגל מנסה להבין את המשמעות של התוכן שלנו

לכבוד יום ההולדת ה-15 של גוגל שחל בשבוע שעבר, החליטו כולם בגוגל שהגיע הזמן להפוך את מנגנון החיפוש הנפוץ ביותר בעולם למדויק, מהיר ויעיל עוד יותר, שיתאים לקצב החיים המהיר שלנו. גוגל השיקה לציבור הרחב את מנוע החיפוש החדש שלה

עדכונים אחרונים בגוגל

האלגוריתם שלפיו מדרגת גוגל את האתר שלך משתנה כל הזמן – ועל כן, כדי ליהנות מנוכחות בולטת בתוצאות החיפושים הרלוונטיים ומהגעת מקסימום גולשים לאתר, חובה להתעדכן באופן שוטף ולוודא שהדפים השונים באתר מותאמים למדיניות העכשווית של החברה. בפרט מומלץ על

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!