תעודת אחריות לאתר נגיש

חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות שחוקק בשנת 1998, לא פסח על העולם הדיגיטלי, המהווה כיום במה מרכזית למסחר גלובאלי ומקומי, למידע ולשירותים. אלון זכאי, מייסד, שותף ומנכ"ל חברת –A-2-Z– המובילה את תחום הנגשת האתרים בישראל, משתף בדרישות החוק, בצרכים

אתר נגיש הוא אתר שזוכה לעדיפות בגוגל – האומנם?

התשובה הקצרה לשאלה שבכותרת היא כן – הנגשת אתר בהחלט מספקת תועלת משמעותית מבחינת הציון שהוא עשוי לקבל מגוגל. בהמשך העמוד תמצאו תשובות מפורטות יותר, וכך תוכלו להבין לעומק את הקשר בין נגישות לבין קידום אתרים. סיבה ראשונה: פנייה למקסימום גולשים עוד

שמירה על אתר נגיש בהתאם לתקנות – גם לאחר שלב ההקמה

הנגשת אתרי אינטרנט לכלל האוכלוסייה, כולל גולשים עם מוגבלות, היא גם חובה על-פי החוק וגם הצעד המתבקש מכל מי שמודע לכמה חשוב לאפשר לאנשים עם לקויות שונות ליהנות ממלוא האפשרויות שמציע העולם כיום. בנוסף זהו אינטרס מובהק של כל בעל

הלקוחות שלך משתמשים בחיפוש קולי – האם נערכת בהתאם?

חיפוש קולי בעברית הוא אופציה שגוגל מציעה כבר מאז 2011. עם הזמן השתכללה טכנולוגיית החיפוש הקולי והפכה למדויקת יותר, ובנוסף נכנסו לחיינו שלל עוזרות וירטואליות (אלקסה, סירי, קורטנה) שמרגילות אותנו להשתמש בדיבור במקום בהקלדה – כך שכיום חיפושים קוליים הם

נגישות ו-SEO: איך הם מתחברים בעולם הדיגטלי?

החל מחודש אוקטובר 2017 אתרי אינטרנט רבים מאוד מחויבים על-פי חוק להיות נגישים לכלל האוכלוסייה, ובפרט ללקויי ראיה, לקויי שמיעה, בעלי מגבלות פיזיות אשר מתקשים להפעיל את הידיים ובעלי מגבלות קוגניטיביות (דיסלקציה, קשיי קשב וריכוז ועוד) – שביחד מהווים כ-20-25%

הנגשת אפליקציות

בשנת 2013 נכנס לתוקף תקנון שוויון זכויות לגולשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), המחייב הנגשה של תכנים ברשת ואיפשר 36 חודשים להנגשת אתרי אינטרנט קיימים, כלומר – עד תאריך ה 25.10.2016. אבל מה בדבר אפליקציות – יישומונים להורדה? על פי

הדרכות נגישות

חברת A-2-Z (נטינג בע"מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחהבשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. הדרכות נגישות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), מחייב את כל הפלטפורמות האינטרנטיות להציע תוכן מונגש

סיכום כנס נגישות ושיווק באינטרנט – 26 בפברואר 2017

סיכום כנס נגישות ושיווק באינטרנט – חברת A-2-Z בשיתוף עמותת נגישות ישראל (26 בפברואר 2017) במהלך הכנס נשאו דברים מומחים שונים בתחום הנגישות, השיווק והפרסום. להלן חלק מתכני הכנס מפי המרצים השונים: עו"ד מיכל רימון, מנכ"לית עמותת נגישות ישראל –

כל מה שאתם חייבים לדעת על תוכן נגיש

מהו תוכן נגיש וכיצד הוא קשור לחוק הנגישות, אילו תכנים עליכם להנגיש ומדוע תכנים נגישים טובים יותר מתכנים שאינם נגישים? כל הפרטים כולל הנחיות ממשיות להנגשת תוכן בכתבה שלפניכם. תוכן נגיש באתרי אינטרנט הוא למעשה חובה אשר מעוגנת בחוק. בתקנות

הנגשת אתרים – מחוייבות חברתית וכדאיות עסקית

  מספר העסקים והארגונים הפונים ליועצי הנגשת אתרים, ומבקשים להנגיש את אתר האינטרנט שלהם עלה בצורה חדה בשנה האחרונה.האם אותם בעלי עסקים עושים זאת רק בגלל החוק החדש וחשש מקנסות כבדים? אז גם אתה כבעל אתר כדאי שתדע, להנגשת אתר יש

רוצה לקדם את האתר בגוגל? הנגשת האתר זה חובה!

היום כל בעל עסק, ארגון או חברה כבר מכיר ומודע לחשיבות של קידום האתר במנועי החיפוש. חיפוש מידע או שירות מתחיל בגוגל, כמו גם הכנה לקראת פגישה או תהליך רכישה. כמות עצומה של חיפושים מתבצעת בכל רגע נתון כמעט בכל

נגישות אתרים – מדוע להנגיש את אתר האינטרנט?

כשמדברים על נגישות אתרים האסוציאציה המיידית בהקשר הזה, שלי לפחות, הייתה לאפשר לנכה על כיסא גלגלים גישה נוחה לבית, משרד או מקום בילוי לא קישרתי את הנגישות לתחום שלנו בו אנחנו עוסקים כל היום-האינטרנט, ולא ייחסתי חשיבות להנגשת הגישה גם