פערי מדידות בין GA4 ל-UA

המעבר בין 2 גרסאות האנליטקס יכול להציף הרבה פערים בין שתי המערכות. לטובת העניין, כתבנו מאמר שיעזור להבין את הפערים במדידות בין GA4, ל-UA

הכנת האתר לקמפיינים ומדידות עם מומחה אנליטיקס

אנליטיקס הוא כלי שפיתחה גוגל במטרה לאפשר ניטור מלא ומדויק של פעילות הגולשים בכל אתר או דף נחיתה. למידע הרב שניתן להפיק באמצעות כלי זה יש ערך עצום: ככל שנבין טוב יותר את ההתנהלות של הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לכל עמוד

שיפור יחס המרה באתר – חלק ראשון

99% מתקציבי השיווק שלך באינטרנט נזרקים לפח..? האתר שלך נראה נפלא, מעוצב וחדשני, הקמפיינים באוויר והגולשים נוחתים באתר החדש, הכל טוב. אבל בסופו של יום, כמה מהם לא רק בקרו באתר אלא גם עשו את מה שרצית שיעשו? מעבר לערוץ

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!