פערי מדידות בין GA4 ל-UA

המעבר בין 2 גרסאות האנליטקס יכול להציף הרבה פערים בין שתי המערכות. לטובת העניין, כתבנו מאמר שיעזור להבין את הפערים במדידות בין GA4, ל-UA

הכנת האתר לקמפיינים ומדידות עם מומחה אנליטיקס

הנתונים של גוגל אנליטיקס תורמים גם לקידום יעיל של האתר ועשויים לחסוך לכל בעל עסק סכומים משמעותיים שמושקעים בשיווק דיגיטילי, בזכות האפשרות ליצור קמפיינים מדויקים שיניבו מקסימום יחס עלות תועלת.

שיפור יחס המרה באתר – חלק ראשון

99% מתקציבי השיווק שלך באינטרנט נזרקים לפח..? האתר שלך נראה נפלא, מעוצב וחדשני, הקמפיינים באוויר והגולשים נוחתים באתר החדש, הכל טוב. אבל בסופו של יום, כמה מהם לא רק בקרו באתר אלא גם עשו את מה שרצית שיעשו? מעבר לערוץ

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!