"אתה בא לקניות בפייסבוק?", היום בו תציעו לחבר או חברה להצטרף אליכם לחווית קניות אינטרנטית ברשת החברתית, קרוב מתמיד! לאחר ההצלחה האדירה לה זכתה לאחרונה פייסבוק בתחום שידורי הווידאו החיים, הרשת החברתית הגדולה בעולם מנסה את מזלה שוב בתחום: מודעות וידאו, זאת אומרת, אפשרות לרכישה של מוצרים דרך סרטוני פייסבוק.

אתר The Information פרסם לאחרונה כתבה בנושא שיווק בפייסבוק. פייסבוק מאפשר לבחור סרטון בו ברצונכם לצפות, ובמהלך הצפייה להקיש עליו ולקבל מידע נוסף על המוצר שבחרתם. לחיצה נוספת תוביל אתכם ישירות לאתר או לאפליקציה ובהם תתאפשר רכישה של המוצר שבו צפיתם. התהליך כולו עתיד להיות קל ונוח, וכמובן להגדיל משמעותית את הרכישות המתבצעות באמצעות התיווך של פייסבוק.

נראה שפייסבוק לא המציאה את הגלגל בכל הקשור לרכישת מוצרים ושירותים בזמן צפייה בסרטוני וידאו. חלקכם ודאי מכירים אופציה דומה שמאפשרת ענקית הסרטונים יו טיוב, מודעות וידאו המופיעות בזמן צפייה בסרטונים. בשורה התחתונה מדובר ברעיון דומה עם מטרות דומות, אך הביצוע שונה לחלוטין והממשק גם כן.

מודעות הווידאו נמצאות בשלבי פיתוח סופיים, וככל הנראה, החל מחודש זה יחל פיילוט שיבחן את ביצועי הפלטפורמה החדשה. כמו כן, בהמשך צפויות אפשרויות נוספות שישפרו את חווית הקנייה כמו למשל שמירת מוצרים מועדפים לרכישה בשלב מאוחר יותר במקרה בו אתם רוצים לחשוב שנית לפני שאתם מבצעים את הרכישה.
ניפגש בעדכון הבא!

אולי יעניין אותך? גוגל שופינג אורגני

 

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!