הפיכת הגולש הפסיבי לרוכש אקטיבי באתר הוא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר עבור כל עסק. גם הקידום הכי טוב בעולם לאתר שלכם לא יעזור אם הוא לא יצליח להפוך את הגולש לרוכש – לא רק לגרום לגולשים להגיע אליכם, אלא גם לרכוש את המוצר/שירות שאתם מחפשים.

כדי שהגולש הממוצע יהפוך גם לרכוש האתר שלכם חייב להכיל רכיבים שונים שמטרתם עידוד רכישה כגון חיבור לרשתות חברתיות המהווה כלי חשוב במיוחד ליצירת "רעש" מסביב למוצרים ושירותים. כמו כן, כדאי שיהיה מונה מבקרים באתר אשר מדגיש את כמות הלקוחות הגדולה שלכם.

רכיבים חשובים נוספים באתר כוללים הודעות על מבצעים בשילוב עם זמן קצוב – להבהיר שכדאי לבצע את הרכישה בהקדם חשובות אף הן. דגש נוסף הוא על  אישורי אבטחה לאתר התורמים לחיזוק האמינות ותחושת הביטחון בעת רכישה.

לצד פעילויות הקידום האחרות, המומחים של חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט ייעצו לכם גם בנוגע להוספת רכיבים אלה ורכיבים נוספים המיועדים להפוך את הגולשים באתר שלכם לרוכשים.

הפיכת גולש לרוכש