הבלוג של A-2-Z

סנן את הכתבות בבלוג על פי הקטגוריות הבאות:

מה אומרים עלינו

A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות תקופתיות, פיתוחים חדשים וכלה בהדרכות נגישות לצוות ניהול האתר.

חברות בארגון IAAP

חברת A-2-Z גאה להכריז על הצטרפותה כחברה בארגון IAAP, ארגון נגישות בינלאומי! חברות בארגון IAAP ארגון הנגישות הבינלאומי IAAP עוסק בנגישות אתרי אינטרנט בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר. מטרות הארגון הן

שיווק באינטרנט – הספר

חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי הוציאו לאור לאור ספר חיוני זה, הרואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק מקומי ובינלאומי ומהווה ספר חובה גם

אודות A-2-Z שיווק באינטרנט

חברת A-2-Z(נטינג בע"מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך חברת A-2-Z(נטינג בע"מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן

פרק 1: השיווק באינטרנט לאן?

השיווק באינטרנט מתרחב ומתעצם. בשנת 2005 ההכנסות בעולם מפרסום באינטרנט היו גבוהות מ- 12 מיליארד דולר – צמיחה של שלושים אחוז לעומת השנה הקודמת. בעולם כולו הצפי להיקף הפרסום הוא

פרק 2: מונחים בסיסיים

בפרק זה מרוכזים מונחים בסיסיים בתחום האינטרנט בכלל ובתחום השיווק באינטרנט בפרט, שבהם תיתקלו במהלך הקריאה בספר. URL- Uniform Resource Locator – מען משאבים אחיד, הוא למעשה “כתובת האתר”, ומסמן את מיקומם

פרק 3: איך מתחילים?

אכן שאלה טובה. התשובה המידית שנותנים בעלי עסק רבים היא “בונים אתר לחברה”. האמת היא כי השיווק באינטרנט מתחיל הרבה לפני בניית האתר. השלב הראשון, וזאת בהנחה שיש לחברה תכנית

פרק 4: הכנת תכנית שיווק

בתחילה הכנת תכנית שיווק באינטרנט נראית משימה בלתי אפשרית למי שאינם עוסקים בתחום באופן קבוע, אולם היא מתבצעת בדיוק כמו שעושים תכנית שיווק רגילה, על ידי הגדרת יעדים, הערכת טווחי

פרק 6: אתר החברה

הכנה מתאימה של אתר החברה באינטרנט עולם האינטרנט נמצא בצמיחה מתמדת. על פי הסקרים האחרונים, בישראל יש כ- 3.7 מיליון גולשים. לרוב החברות יש אתר אשר מהווה את “כרטיס הביקור” שלהן

פרק 7: קידום, רישום ושיווק במנועי חיפוש

כבר בתכנון הראשוני של האתר יש לקחת בחשבון את המרכיבים אשר יקבעו את היקף התנועה שיצליח למשוך אליו בעתיד. אחת הפעולות החשובות ביותר לשם כך היא ביצוע מחקר מקיף על

פרק 8: רישום באינדקסים ובקטגוריות

אחד מהכלים הוותיקים (והזולים יותר) לשיווק אתרים הוא הרישום לאינדקסים. באינטרנט ניתן למצוא מספר לא קטן של אינדקסים, ביניהם: Yahoo, MSN, תפוז (בישראל)  וכו’. כיוון שרוב המבקרים באתרים מגיעים בעיקר ממנועי

פרק 9: יחסי ציבור באינטרנט (PR)

בדומה ליחסי ציבור ולהפצת הודעות לעיתונות הרגילה, קיימים באינטרנט מנועים ייעודיים להפצת הודעות למדיה המקוונת, וכן מנועים לעורכים ולכתבים של העיתונות האלקטרונית. השירות שמספקים מנועים אלה כולל את הכנת הידיעה

פרק 10: דיוור ישיר בדואר אלקטרוני Newsletters

דיוור ישיר הוא חלק חשוב מאוד בתמהיל השיווק באינטרנט. בעבר היה זה תחום חופשי ופרוץ, שבו היה ניתן לדוור לכל אחד כל הזמן. כיום, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת ל”דואר זבל”,

פרק 11: רשתות פרסום – Ad Network

Ad Network , או בעברית רשת פרסום, היא רשת של אתרים שאוגדו על ידי צד שלישי, ברוב המקרים חברה המתמחה בשיווק ובפרסום. עד כה שום אתר ישראלי אינו יכול להתחרות

פרק 12: תוכנית שותפים – Affiliate Program

תוכנית שותפים קיימת זה זמן רב בעולם השיווק באינטרנט, והיא פועלת כבר שנים רבות בעולם השיווק.Offline  מדובר בגיוס אנשי מכירות העובדים תמורת עמלה קבועה מסך המכירות שהם מבצעים. הרציונל בעבור בעל

פרק 13: שילוב עם תמהיל השיווק Offline

בניית אתר יפה ומושקע והשקת קמפיין פרסום יעיל באינטרנט אינם סוף דבר במלאכת השיווק. אתר האינטרנט הוא חלק חשוב בתמהיל השיווק של החברה, אך בדרך כלל אינו יכול לעמוד בפני

פרק 14: שיווק ויראלי

שיווק ויראלי מבוסס על אלמנט מסוים אשר יעורר “Buzz” (רעש) אצל הגולש, ויגרום לו להעביר את המסר הלאה. כך יתאפשר להגיע לקהל יעד גדול במינימום משאבים. כמה פעמים קיבלנו לתיבת

פרק 15: פרסום בבלוגים

הפרסום בבלוגים הוא אחד מהאפיקים החדשים והמעניינים של השיווק באינטרנט. הבלוג, או בפירושו המילולי “היומן האישי”, התפתח והשתנה בתקופה האחרונה. מה שהתחיל כיומן אישי של אנשים שונים, הפך להיות נחלתן

פרק 16: ניתוח התנועה וניתוחי עלות – תועלת (ROI)

ניתוח התנועה וניתוחי עלות-תועלת (ROI) מעקב אחר התנועה לאתר וניתוח תוצאות הקמפיינים הוא הכרחי לביצוע נכון של שיווק באינטרנט. מדידה נכונה של הנתונים תשפוך אור על דרכי הפעולה הנכונות בשיווק

פרק 21: מקרה מבחן (CASE STUDY)

בפרק זה מוצג מקרה מבחן של חברה אמריקאית בשם MNbee Sportswear . החברה בבעלות שני שותפים ישראלים ושותף אמריקאי, ומקום מושבה הוא בסן פרנסיסקו, קליפורניה. חברה זו עוסקת כבר שנים ספורות

פרק 22: Do’s and Don’ts – עשה ואל תעשה

יש לבנות תכנית שיווק מלאה לפרסום באינטרנט, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית המבוססת על ידע חלקי בלבד. מומלץ לבצע פיילוטים פרסומיים לפני בחירה באפיקי הפרסום המתאימים לכם. חשוב לבצע מדידה מדויקת

הסדרי נגישות חברת A-2-Z

חברת A-2-Z נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו,

תודה על ההרשמה!

הפנייה התקבלה בהצלחה אחד ממומחי הקידום, שיווק ונגישות באינטרנט שלנו יצור איתך קשר בהקדם להורדת המדריך לנגישות בדיגיטל לחץ כאן

תודה!

הפנייה התקבלה בהצלחה אחד ממומחי הקידום, שיווק ונגישות באינטרנט שלנו יצור איתך קשר בהקדם להורדת המדריך לנגישות בדיגיטל לחץ כאן

לקוחות

על לקוחות A-2-Z נמנים משרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות, מותגים מובילים בארץ, תאגידים, בנקים, חברות הייטק, חברות תיירות, חברות ביטוח, חברות פיננסיות, חברות ועסקים מתחומי הרכב, רפואה, קמעונאות, מסחר, תיירות

פרופיל חברה

חברת A-2-Z (נטינג בע"מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. פרופיל חברה אנחנו מספקים ללקוחותינו את כל מגוון

פרק 5: תמהיל השיווק

סקירה כללית תמהיל השיווק נגזר כחלק מהכנת תכנית השיווק על פי האפיון ותוצאות ניתוח השוק. מהם מרכיביו הנכונים של תמהיל השיווק באינטרנט? התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, כי אין

מה אומרים עלינו

A-2-Z מלווה את חברת איקאה כבר שנים רבות בנושא הנגישות באינטרנט, במסגרת העבודה המשותפת אנו מקבלים ליווי ויעוץ מקצועי החל מבדיקות תקופתיות, פיתוחים חדשים וכלה בהדרכות נגישות לצוות ניהול האתר.

חברות בארגון IAAP

חברת A-2-Z גאה להכריז על הצטרפותה כחברה בארגון IAAP, ארגון נגישות בינלאומי! חברות בארגון IAAP ארגון הנגישות הבינלאומי IAAP עוסק בנגישות אתרי אינטרנט בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר. מטרות הארגון הן

שיווק באינטרנט – הספר

חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי הוציאו לאור לאור ספר חיוני זה, הרואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק מקומי ובינלאומי ומהווה ספר חובה גם

אודות A-2-Z שיווק באינטרנט

חברת A-2-Z(נטינג בע"מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך חברת A-2-Z(נטינג בע"מ) מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן

פרק 1: השיווק באינטרנט לאן?

השיווק באינטרנט מתרחב ומתעצם. בשנת 2005 ההכנסות בעולם מפרסום באינטרנט היו גבוהות מ- 12 מיליארד דולר – צמיחה של שלושים אחוז לעומת השנה הקודמת. בעולם כולו הצפי להיקף הפרסום הוא

פרק 2: מונחים בסיסיים

בפרק זה מרוכזים מונחים בסיסיים בתחום האינטרנט בכלל ובתחום השיווק באינטרנט בפרט, שבהם תיתקלו במהלך הקריאה בספר. URL- Uniform Resource Locator – מען משאבים אחיד, הוא למעשה “כתובת האתר”, ומסמן את מיקומם

פרק 3: איך מתחילים?

אכן שאלה טובה. התשובה המידית שנותנים בעלי עסק רבים היא “בונים אתר לחברה”. האמת היא כי השיווק באינטרנט מתחיל הרבה לפני בניית האתר. השלב הראשון, וזאת בהנחה שיש לחברה תכנית

פרק 4: הכנת תכנית שיווק

בתחילה הכנת תכנית שיווק באינטרנט נראית משימה בלתי אפשרית למי שאינם עוסקים בתחום באופן קבוע, אולם היא מתבצעת בדיוק כמו שעושים תכנית שיווק רגילה, על ידי הגדרת יעדים, הערכת טווחי

פרק 6: אתר החברה

הכנה מתאימה של אתר החברה באינטרנט עולם האינטרנט נמצא בצמיחה מתמדת. על פי הסקרים האחרונים, בישראל יש כ- 3.7 מיליון גולשים. לרוב החברות יש אתר אשר מהווה את “כרטיס הביקור” שלהן

פרק 7: קידום, רישום ושיווק במנועי חיפוש

כבר בתכנון הראשוני של האתר יש לקחת בחשבון את המרכיבים אשר יקבעו את היקף התנועה שיצליח למשוך אליו בעתיד. אחת הפעולות החשובות ביותר לשם כך היא ביצוע מחקר מקיף על

פרק 8: רישום באינדקסים ובקטגוריות

אחד מהכלים הוותיקים (והזולים יותר) לשיווק אתרים הוא הרישום לאינדקסים. באינטרנט ניתן למצוא מספר לא קטן של אינדקסים, ביניהם: Yahoo, MSN, תפוז (בישראל)  וכו’. כיוון שרוב המבקרים באתרים מגיעים בעיקר ממנועי

פרק 9: יחסי ציבור באינטרנט (PR)

בדומה ליחסי ציבור ולהפצת הודעות לעיתונות הרגילה, קיימים באינטרנט מנועים ייעודיים להפצת הודעות למדיה המקוונת, וכן מנועים לעורכים ולכתבים של העיתונות האלקטרונית. השירות שמספקים מנועים אלה כולל את הכנת הידיעה

פרק 10: דיוור ישיר בדואר אלקטרוני Newsletters

דיוור ישיר הוא חלק חשוב מאוד בתמהיל השיווק באינטרנט. בעבר היה זה תחום חופשי ופרוץ, שבו היה ניתן לדוור לכל אחד כל הזמן. כיום, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת ל”דואר זבל”,

פרק 11: רשתות פרסום – Ad Network

Ad Network , או בעברית רשת פרסום, היא רשת של אתרים שאוגדו על ידי צד שלישי, ברוב המקרים חברה המתמחה בשיווק ובפרסום. עד כה שום אתר ישראלי אינו יכול להתחרות

פרק 12: תוכנית שותפים – Affiliate Program

תוכנית שותפים קיימת זה זמן רב בעולם השיווק באינטרנט, והיא פועלת כבר שנים רבות בעולם השיווק.Offline  מדובר בגיוס אנשי מכירות העובדים תמורת עמלה קבועה מסך המכירות שהם מבצעים. הרציונל בעבור בעל

פרק 13: שילוב עם תמהיל השיווק Offline

בניית אתר יפה ומושקע והשקת קמפיין פרסום יעיל באינטרנט אינם סוף דבר במלאכת השיווק. אתר האינטרנט הוא חלק חשוב בתמהיל השיווק של החברה, אך בדרך כלל אינו יכול לעמוד בפני

פרק 14: שיווק ויראלי

שיווק ויראלי מבוסס על אלמנט מסוים אשר יעורר “Buzz” (רעש) אצל הגולש, ויגרום לו להעביר את המסר הלאה. כך יתאפשר להגיע לקהל יעד גדול במינימום משאבים. כמה פעמים קיבלנו לתיבת

פרק 15: פרסום בבלוגים

הפרסום בבלוגים הוא אחד מהאפיקים החדשים והמעניינים של השיווק באינטרנט. הבלוג, או בפירושו המילולי “היומן האישי”, התפתח והשתנה בתקופה האחרונה. מה שהתחיל כיומן אישי של אנשים שונים, הפך להיות נחלתן

פרק 16: ניתוח התנועה וניתוחי עלות – תועלת (ROI)

ניתוח התנועה וניתוחי עלות-תועלת (ROI) מעקב אחר התנועה לאתר וניתוח תוצאות הקמפיינים הוא הכרחי לביצוע נכון של שיווק באינטרנט. מדידה נכונה של הנתונים תשפוך אור על דרכי הפעולה הנכונות בשיווק

פרק 21: מקרה מבחן (CASE STUDY)

בפרק זה מוצג מקרה מבחן של חברה אמריקאית בשם MNbee Sportswear . החברה בבעלות שני שותפים ישראלים ושותף אמריקאי, ומקום מושבה הוא בסן פרנסיסקו, קליפורניה. חברה זו עוסקת כבר שנים ספורות

פרק 22: Do’s and Don’ts – עשה ואל תעשה

יש לבנות תכנית שיווק מלאה לפרסום באינטרנט, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית המבוססת על ידע חלקי בלבד. מומלץ לבצע פיילוטים פרסומיים לפני בחירה באפיקי הפרסום המתאימים לכם. חשוב לבצע מדידה מדויקת

הסדרי נגישות חברת A-2-Z

חברת A-2-Z נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו,

תודה על ההרשמה!

הפנייה התקבלה בהצלחה אחד ממומחי הקידום, שיווק ונגישות באינטרנט שלנו יצור איתך קשר בהקדם להורדת המדריך לנגישות בדיגיטל לחץ כאן

תודה!

הפנייה התקבלה בהצלחה אחד ממומחי הקידום, שיווק ונגישות באינטרנט שלנו יצור איתך קשר בהקדם להורדת המדריך לנגישות בדיגיטל לחץ כאן

לקוחות

על לקוחות A-2-Z נמנים משרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות, מותגים מובילים בארץ, תאגידים, בנקים, חברות הייטק, חברות תיירות, חברות ביטוח, חברות פיננסיות, חברות ועסקים מתחומי הרכב, רפואה, קמעונאות, מסחר, תיירות

פרופיל חברה

חברת A-2-Z (נטינג בע"מ) נגישות ושיווק באינטרנט לניהול הנכסים הדיגיטליים שלך מתמחה בשיווק, נגישות, קידום, תוכן ופרסום אונליין – בשווקים המקומיים והבינלאומיים. פרופיל חברה אנחנו מספקים ללקוחותינו את כל מגוון

פרק 5: תמהיל השיווק

סקירה כללית תמהיל השיווק נגזר כחלק מהכנת תכנית השיווק על פי האפיון ותוצאות ניתוח השוק. מהם מרכיביו הנכונים של תמהיל השיווק באינטרנט? התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, כי אין

ניווט וויז