טעויות נפוצות ביחסי ציבור באינטרנט

עם הפיתוח הטכנולוגי שחל בשנים האחרונות, והתעצמותן של הרשתות החברתיות השונות, ארגון עסקי הרוצה לקדם את יחסי הציבור שלו לא יכול להימנע מניהול המוניטין בזירה הפופולארית. רשת האינטרנט מהווה קרקע פורייה לפרסום ולבניית מוניטין חיובי לטווח הרחוק. אמנם, חשוב להבין

מיתוג אישי בפייסבוק – כיצד עושים זאת נכון?

עם כ-500 מיליון משתמשים פעילים, פייסבוק הפכה לזירה בינלאומית טרנדית ובה פעילים חברות, מותגים, ארגונים, יזמים ויוצרים שונים. כל מותג שקיים בפייסבוק, יכול להשתמש ברשת חברתית זו לטובת קידום האינטרסים האישיים שלו, כמו כן יוכל להיעזר בכליו, לדוגמא: היכולת ליצור

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!