הבלוג של A-2-Z

סנן את הכתבות בבלוג על פי הקטגוריות הבאות:

ניתוח אנליטיקס לאפליקציות

אפליקציה נוחה לשימוש, מרשימה ומשכנעת היא אפיק פעילות משתלם מאוד לסוגים רבים של עסקים, בשלל תחומי פעילות. על-מנת לוודא שהאפליקציה שפותחה עבורכם אכן מספקת חוויית משתמש מעולה וממצה את הפוטנציאל

בניית תהליכי A/B Testing באמצעות Google Optimize

כל בעל אתר רוצה מן הסתם להפיק ממנו מקסימום תועלת. איסוף מידע נרחב אודות הגולשים שמגיעים לאתר ועל האופן שבו הם מתנהלים מרגע הכניסה ועד רגע היציאה הוא פעולה מתבקשת,

דוחות מתקדמים – Google Data-studio

כלים שונים ובפרט גוגל אנליטיקס מאפשרים לנו לקבל מידע נרחב מאוד, מדויק ומחכים לגבי הגולשים שמגיעים לאתר וההתנהגות שלהם כשהם נמצאים בו. על בסיס הנתונים הנ"ל ניתן ליצור חוויית משתמש

שיפור חווית המשתמש

חוויית משתמש מוצלחת היא מרכיב קריטי בהצלחת כל אתר. ככל שהחוויה שהגולשים זוכים לה חיובית יותר, כך גדל – במידה משמעותית – הסיכוי שהם יתרשמו מכם לטובה ויבצעו את הפעולות

מקרא מונחים לדוחות האנליטיקה

שיפור חוויית המשתמש והגדלת שיעור ההמרה מבוססים על ניתוחים מעמיקים של נכסים דיגיטליים. התוצר של אותם ניתוחים הוא דוחות אנליטיקה מפורטים, מדויקים ומקיפים מאוד. כל דוח מוצג ללקוחות באופן ברור

ניתוח אנליטיקס לאתרי סחר (e-commerce)

אתרי סחר (E-Commerce) עשויים להניב רווחים גבוהים מאוד לבעליהם. כמו בכל חנות, היכרות עם הלקוחות היא אחד המפתחות העיקריים בדרך למימוש מלוא הפוטנציאל – וכדי לקבל תמונת מצב מפורטת על

ניתוח אנליטיקס לאתרי תוכן

אתר תוכן הוא נכס דיגיטלי שעשוי להניב תשואה נאה. כדי שאכן כך יהיה, כדאי לבצע מחקר מקיף ולאסוף מידע אודות הגולשים שמגיעים אל האתר וההתנהלות שלהם בו. גוגל אנליטיקס היא

אנליטיקה ושיפור המרה

אתרי אינטרנט מכל הסוגים וכן אפליקציות הם נכסים שעשויים להניב תשואה גבוהה לכל עסק. הבסיס למימוש מלוא הפוטנציאל של כל נכס שכזה הוא איסוף מידע רלוונטי וניתוחו – כך שניתן

הטמעת קודי מעקב מתקדמים

הטמעת קודי מעקב מתקדמים מאפשרת איסוף יעיל מאוד ומדויק להפליא של נתונים אודות התנהלות הגולשים באתר. זהו מידע יקר ערך במיוחד, שכן הוא הבסיס לשיפור חוויית המשתמש – וכשהגולשים זוכים

ניתוח אנליטיקס לאפליקציות

אפליקציה נוחה לשימוש, מרשימה ומשכנעת היא אפיק פעילות משתלם מאוד לסוגים רבים של עסקים, בשלל תחומי פעילות. על-מנת לוודא שהאפליקציה שפותחה עבורכם אכן מספקת חוויית משתמש מעולה וממצה את הפוטנציאל

בניית תהליכי A/B Testing באמצעות Google Optimize

כל בעל אתר רוצה מן הסתם להפיק ממנו מקסימום תועלת. איסוף מידע נרחב אודות הגולשים שמגיעים לאתר ועל האופן שבו הם מתנהלים מרגע הכניסה ועד רגע היציאה הוא פעולה מתבקשת,

דוחות מתקדמים – Google Data-studio

כלים שונים ובפרט גוגל אנליטיקס מאפשרים לנו לקבל מידע נרחב מאוד, מדויק ומחכים לגבי הגולשים שמגיעים לאתר וההתנהגות שלהם כשהם נמצאים בו. על בסיס הנתונים הנ"ל ניתן ליצור חוויית משתמש

שיפור חווית המשתמש

חוויית משתמש מוצלחת היא מרכיב קריטי בהצלחת כל אתר. ככל שהחוויה שהגולשים זוכים לה חיובית יותר, כך גדל – במידה משמעותית – הסיכוי שהם יתרשמו מכם לטובה ויבצעו את הפעולות

מקרא מונחים לדוחות האנליטיקה

שיפור חוויית המשתמש והגדלת שיעור ההמרה מבוססים על ניתוחים מעמיקים של נכסים דיגיטליים. התוצר של אותם ניתוחים הוא דוחות אנליטיקה מפורטים, מדויקים ומקיפים מאוד. כל דוח מוצג ללקוחות באופן ברור

ניתוח אנליטיקס לאתרי סחר (e-commerce)

אתרי סחר (E-Commerce) עשויים להניב רווחים גבוהים מאוד לבעליהם. כמו בכל חנות, היכרות עם הלקוחות היא אחד המפתחות העיקריים בדרך למימוש מלוא הפוטנציאל – וכדי לקבל תמונת מצב מפורטת על

ניתוח אנליטיקס לאתרי תוכן

אתר תוכן הוא נכס דיגיטלי שעשוי להניב תשואה נאה. כדי שאכן כך יהיה, כדאי לבצע מחקר מקיף ולאסוף מידע אודות הגולשים שמגיעים אל האתר וההתנהלות שלהם בו. גוגל אנליטיקס היא

אנליטיקה ושיפור המרה

אתרי אינטרנט מכל הסוגים וכן אפליקציות הם נכסים שעשויים להניב תשואה גבוהה לכל עסק. הבסיס למימוש מלוא הפוטנציאל של כל נכס שכזה הוא איסוף מידע רלוונטי וניתוחו – כך שניתן

הטמעת קודי מעקב מתקדמים

הטמעת קודי מעקב מתקדמים מאפשרת איסוף יעיל מאוד ומדויק להפליא של נתונים אודות התנהלות הגולשים באתר. זהו מידע יקר ערך במיוחד, שכן הוא הבסיס לשיפור חוויית המשתמש – וכשהגולשים זוכים

ניווט וויז