הבלוג של A-2-Z

סנן את הכתבות בבלוג על פי הקטגוריות הבאות:

דוח SEO ראשוני

דו"חות SEO בכללותם הכרחיים במסגרת עבודת מקדם אתרים מקצועי. הלקוח חייב להתעדכן במידע מלא ומקיף אודות עבודת האופטימיזציה לטובת קידום האתר שלו, וכן על האפקטיביות שלה ותוצאותיה הלכה למעשה. מקדם

קידום נכסים לוקאליים Google My Business

מנוע החיפוש של גוגל משתכלל באופן מתמיד במטרה להביא תוצאות מדויקות ורלוונטיות יותר לגולש. לפני מספר שנים גוגל ביצעה עדכון באלגוריתם שלה כך שיתמקד בחיפושים מקומיים, זאת כתוצאה משינוי בתפיסה

קידום אתרים אורגני – SEO

קידום אורגני מורכב מפעולות רבות שיש לבצע במטרה לשפר מיקום של אתרי אינטרנט במנועי החיפוש השונים כדוגמת גוגל ובינג. המטרה בקידום אורגני היא ברורה – להופיע במיקום גבוה ככל הניתן,

פרסום וקידום SEO אורגני שוטף

בעבור רבים מאיתנו המושג 'קידום אורגני' מוכר, אבל למעשה לא מובן. הפעם נבין מהו קידום אורגני, מה מייצג פרסום אורגני ואיך כל אלו קשורים ל-SEO וקידום אתרים. כשמדברים על קידום אורגני

ייעוץ וליווי SEO להקמת אתר חדש

עד כמה חשוב לשכור ליווי SEO להקמת אתר חדש? ויותר מכך – האם ליווי בהקמת האתר הוא חיוני וישנה באמת את הצלחתו או אי הצלחתו של התוצר הסופי? כפי שנעזרים

מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הן הבסיס לכמעט כל קמפיין קידום אתרים מוצלח. גם כשבונים אתר חדש מומלץ לבצע מחקר שמטרתו איסוף מידע רחב היקף אודות המילים והביטויים שימשכו אל האתר גולשים רבים

מחקר מתחרים

רוב בעלי העסקים היו מעדיפים מן הסתם להיות היחידים בתחומם. מאחר ויש לכם מתחרים, מומלץ להתעמק בנוכחות האינטרנטית שלהם, להבין מהן החוזקות שלהם ולזהות את המקומות שבהם היתרון הוא שלכם. 

בדיקות טכניות באתר

בדיקות טכניות שונות הן חלק בלתי נפרד מניהול אתר ומתחזוקתו השוטפת של כל אתר ובפרט כשרוצים לקדם אותו. ישנם לא מעט כלים, חלקם חינמיים, שמסייעים לנו לבחון את כל הפרמטרים

בדיקות והשבחת תוכן באתר

המפתח העיקרי להצלחת כל אתר אינטרנט – כלומר, דירוג גבוה בתוצאות החיפושים הרלוונטיים בגוגל והענקת חוויית משתמש מוצלחת לגולשים – הוא תוכן איכותי. בהתאם, בדיקות תוכן והשבחתו הן חלק אינטגרלי

קידום SEO בנכסים חיצוניים

גם האתר האיכותי ביותר, כזה שמציע שלל תכנים בעלי ערך מוסף אמיתי וחוויית משתמש מוצלחת במיוחד – לא בהכרח מבטיח דירוג מחמיא ומושך גולשים בתוצאות החיפושים הרלוונטיים עבורכם.  מצד שני,

דוחות SEO חודשיים

בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות

דוח SEO ראשוני

דו"חות SEO בכללותם הכרחיים במסגרת עבודת מקדם אתרים מקצועי. הלקוח חייב להתעדכן במידע מלא ומקיף אודות עבודת האופטימיזציה לטובת קידום האתר שלו, וכן על האפקטיביות שלה ותוצאותיה הלכה למעשה. מקדם

קידום נכסים לוקאליים Google My Business

מנוע החיפוש של גוגל משתכלל באופן מתמיד במטרה להביא תוצאות מדויקות ורלוונטיות יותר לגולש. לפני מספר שנים גוגל ביצעה עדכון באלגוריתם שלה כך שיתמקד בחיפושים מקומיים, זאת כתוצאה משינוי בתפיסה

קידום אתרים אורגני – SEO

קידום אורגני מורכב מפעולות רבות שיש לבצע במטרה לשפר מיקום של אתרי אינטרנט במנועי החיפוש השונים כדוגמת גוגל ובינג. המטרה בקידום אורגני היא ברורה – להופיע במיקום גבוה ככל הניתן,

פרסום וקידום SEO אורגני שוטף

בעבור רבים מאיתנו המושג 'קידום אורגני' מוכר, אבל למעשה לא מובן. הפעם נבין מהו קידום אורגני, מה מייצג פרסום אורגני ואיך כל אלו קשורים ל-SEO וקידום אתרים. כשמדברים על קידום אורגני

ייעוץ וליווי SEO להקמת אתר חדש

עד כמה חשוב לשכור ליווי SEO להקמת אתר חדש? ויותר מכך – האם ליווי בהקמת האתר הוא חיוני וישנה באמת את הצלחתו או אי הצלחתו של התוצר הסופי? כפי שנעזרים

מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הן הבסיס לכמעט כל קמפיין קידום אתרים מוצלח. גם כשבונים אתר חדש מומלץ לבצע מחקר שמטרתו איסוף מידע רחב היקף אודות המילים והביטויים שימשכו אל האתר גולשים רבים

מחקר מתחרים

רוב בעלי העסקים היו מעדיפים מן הסתם להיות היחידים בתחומם. מאחר ויש לכם מתחרים, מומלץ להתעמק בנוכחות האינטרנטית שלהם, להבין מהן החוזקות שלהם ולזהות את המקומות שבהם היתרון הוא שלכם. 

בדיקות טכניות באתר

בדיקות טכניות שונות הן חלק בלתי נפרד מניהול אתר ומתחזוקתו השוטפת של כל אתר ובפרט כשרוצים לקדם אותו. ישנם לא מעט כלים, חלקם חינמיים, שמסייעים לנו לבחון את כל הפרמטרים

בדיקות והשבחת תוכן באתר

המפתח העיקרי להצלחת כל אתר אינטרנט – כלומר, דירוג גבוה בתוצאות החיפושים הרלוונטיים בגוגל והענקת חוויית משתמש מוצלחת לגולשים – הוא תוכן איכותי. בהתאם, בדיקות תוכן והשבחתו הן חלק אינטגרלי

קידום SEO בנכסים חיצוניים

גם האתר האיכותי ביותר, כזה שמציע שלל תכנים בעלי ערך מוסף אמיתי וחוויית משתמש מוצלחת במיוחד – לא בהכרח מבטיח דירוג מחמיא ומושך גולשים בתוצאות החיפושים הרלוונטיים עבורכם.  מצד שני,

דוחות SEO חודשיים

בעלי אתרים שפועלים על-מנת לקדם אותם מצפים באופן טבעי לראות תוצאות – הדרך הטובה ביותר להציג מידע מפורט ומדויק שממנו ניתן להבין מהי התמורה להשקעה, היא באמצעות הדוחות החודשיים שמספקות

ניווט וויז