תרבות של מדידה, דיווח, שיפור ושימור – באוטומט!
מופתעים לגלות כל פעם מחדש את המתחרים בקמפיין פרסום אפקטיבי שמגיע לקהלי היעד ואפילו מתנוסס על גבי כל אתר חדשות שבו אתם מבקרים? התהליך הזה לא מתרחב במקרה. המתחרים שלכם התחילו להשתמש בעקרונות של אוטומציה בעסק, ואם אתם לא תתעוררו
שווה בדיקה – האם גם אתם טייסים אוטומטיים?
העידן הטכנולוגי מביא עימו פתרונות נהדרים לייעול עסקים על בסיס יומי. יחד עם זאת הכלים הללו לעיתים גורמים לנו לנהוג באדישות מסוימת ולפעול על אוטומט. האדישות הזו מונעת מאיתנו לשפר את תפקוד העסק ולהביא אותו לכדי צמיחה אמיתית. אם כן,
עשה ואל תעשה בבחירת חברה לניהול מארקטינג אוטומיישן
רוצים להתחיל פרויקט של מארקטינג אופריישן אבל לא יודעים איך למצוא את החברה המתאימה ביותר לביצוע הפרויקט? אספנו עבורכם כמה תכונות שאסור לוותר עליהן. איש שיווק או אדם טכני? פעמים רבות אנו נוטים להתפשר על תכונה אחת. מחפשים את האיש
להצליח להוביל גולש אקראי ללקוח על ידי תוכן שנוגע בול! על אוטומט!
הסתקרנתם והגעתם למאמר הזה. אך, האם חשבתם פעם מה גורם לכם ללחוץ דווקא על קישור אחד ברשת ולא על קישור אחר? האם הבחנתם שהדפים ברשת מתאימים את עצמם לתחומי העניין שלכם? זה לא קורה במקרה. מסתבר שהיום הטכנולוגיה החכמה לזיהוי
Marketing Automaition Vlog
ברוכים הבאים לוידאו בלוג - Marketing Automation! כאן תמצאו מגוון סרטוני הסבר על Marketing Automation וכיצד זה תורם לעסקים!
כל הדברים שחייבים לדעת כדי להשתמש במארקטינג אוטומיישן בצורה נכונה
כיום, כאשר ברור לכולם שאוטומציה בתחום השיווק יכולה לסייע לכל חברה לצמוח ולגדול בלי להשקיע משאבים על עובדים רבים נוספים, יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי לבצע את התהליך באופן מיטבי. איך בוחרים מערכת? הסוד הראשון טמון בבחירת המערכת