PPC

Consent Mode V2 – מה זה ולמה זה חשוב?

אם אתם מריצים קמפיינים פרסומיים באירופה / ארה"ב / קנדה / אוסטרליה / שוויץ / ברזיל, אתם חייבים להכיר את ה- Consent Mode V2. הגדרה נכונה שלו היא קריטית למדידית האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי. מה שצריך לדעת נמצא בכתבה זו.

כלים מתקדמים באאוטבריין שכדאי לכם להכיר

עם ההודעה על ביטול המיזוג המתוכנן בין אאוטבריין לטאבולה, שתי ענקיות המלצות התוכן הישראליות, משווקים דיגיטליים צריכים לחשב מסלול מחדש לגבי ניהול אפיק הפרסום והקידום דרך המלצות תוכן, כאשר הפלטפורמה של אאוטבריין נותרת רלוונטית בפני עצמה עבור בעלי אתרים ועסקים

עוברים לדיגיטל: פרסום נדלן באינטרנט בעידן הקורונה

קבלני נדל"ן יכולים למנף את הדיגיטל בעידן הקורונה? כדי להצליח לפרסם נדלן באינטרנט נדרש ידע מקצועי לטובת ניצול חכם יותר של תקציב הפרסום!

שיווק מוצרי CBD בדיגיטל

בשנים האחרונות הפכו מוצרי ה-CBD, על כל יתרונותיהם הבריאותיים והרפואיים - לטרנד חם הזוכה לכותרות רבות. כתוצאה מכך, החלו מגוון חברות בשוק לצאת במסעות פרסום ברשת עוד הרבה לפני קבלת אישורי לגליזציה רשמיים מהמדינה.

קבלני צמרת? כך תובילו גם אתם בשיווק נדל"ן בדיגיטל

חברות מקצועיות בתחום השיווק בדיגיטל שמלוות קבלן נדל"ן יכולות להזניק אותו לגבהים עצומים כבר בתוך שנה אחת. מעוניינים לדעת עוד? כנסו למאמר הבא!

איך מפרסמים פרויקט נדל"ן באינטרנט בזמן סביר?

מהי הדרך הטובה להגיע ללקוחות בתחום הנדלן? שימוש באסטרטגיות שכבר הוכיחו את עצמן, יוצרים פרסום דיגיטלי במספר אפיקים. רוצים לדעת עוד? כנסו וגלו!

נכסים דיגיטלים מניבים: המדריך לבעלי עסקים לקידום מכירות בזמן המשבר

מגפת הקורונה גוררת את ישראל ואת כל העולם למשבר כלכלי עמוק ומתמשך, המדיר שינה מבעלי העסקים. עם זאת, לפני שמחליטים לעזוב את הכל ולהתמסר לייאוש, ישנה דרך אחת שלא רק תעלה את סיכויי ההישרדות של העסק שלך באופן משמעותי, אלא

פרסום בגוגל: כך תעשו את זה נכון

כידוע, אתר גוגל משמש כבר שנים בתור מנוע החיפוש המוביל באינטרנט, בו משתמשים המוני גולשים מדי יום בכדי למצוא מידע על מגוון נושאים. מאחר וגוגל מאפשר לגולשים מכל רחבי העולם להגיע אל אתרי האינטרנט הרצויים להם, הוא נחשב לאחד מאתרי

בניית נוכחות חיובית בגוגל – המדריך המלא

ארגון מחדש וביצוע של מספר פעולות פשוטות יתרום באופן משמעותי לשיפור התוצאות של החברה במנוע החיפוש של גוגל, יגדיל את הלידים והכניסות לאתר, ובעיקר יאפשר ניהול נכסים דיגיטליים באופן מסודר ונוח עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

שלושה שלבים לכתיבת כותרת טובה

לפני מספר שנים פרסם ג’ף סקסטון (Jef Sexton) פוסט במגזין האינטרנט futurenow, שעסק בנושא הכללים לניסוח כותרת טובה. במאמר זה נביא לכם את עיקרי הדברים. בעולם השיווק מקובל לצטט את הקופירייטר האגדי יוג’ין שוורץ, ולומר שמטרתה של כותרת טובה אינה

גוגל אדוורדס – טיפים לתחילת קמפיין שיווק

פעמים רבות אנו נתקלים בחברות המעוניינות להתחיל לשווק באינטרנט, לעיתים אפילו הקצו לכך תקציב, אבל בפועל מגיעות לתהליך לא מוכנות. כדי שמנהל השיווק, מנהל המרקום, מנהל פיתוח עסקי או המנכ”ל יהיו מוכנים לשיווק, או לקבלת תוכנית שיווק או הצעה לשיווק,

קידום ממומן PPC – איך להחזיר את ההשקעה

לאחר שנים של עבודה בקידום הממומן של גוגל הגעתי למסקנה שהמדיה יכולה להיות ריווחית ביותר, רק צריך לדעת מה עושים. ROI – החזר על ההשקעה ישנם שני גורמים עיקריים שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לעשות קידום ממומן בגוגל אדוורדס (PPC), הגורם

שימוש נכון בוידאו ככלי לשיווק העסק

בעלי עסקים לעיתים לא מנצלים מספיק את השימוש בקבצי וידאו באינטרנט, ובכך למעשה מפספסים נתח שוק גדול של לקוחות פוטנציאליים. שיבוץ סרטוני וידאו ברחבי האינטרנט מעלה משמעותית את מספר החשיפות  ואת המיקום של המותג במנוע החיפוש של גוגל ובמנועים נוספים. סוג

מיתוג אישי בפייסבוק – כיצד עושים זאת נכון?

עם כ-500 מיליון משתמשים פעילים, פייסבוק הפכה לזירה בינלאומית טרנדית ובה פעילים חברות, מותגים, ארגונים, יזמים ויוצרים שונים. כל מותג שקיים בפייסבוק, יכול להשתמש ברשת חברתית זו לטובת קידום האינטרסים האישיים שלו.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    יש לכם שאלות? בואו נדבר...

      רוקח 101, תל אביב-יפו
      המשיכו לעקוב אחרינו: